Skip navigation.

www.flickr.com/people/36613121@N00/
www.flickr.com

Halloween

Katės greitai veisiasi tik populiariame O. Benderio posakyje. Žemėje, kurios pusė paviršiaus paversta savartynu, greitai veisiasi tik žmogus ir jo veisiamas maistas. Žmogui nebereikia bijoti gyvūnų, išskyrus kitą žmogų. Iš baimės turime valstybes ir kariuomenę, demonstruojančią pasirengimą pervažiuoti priešams tankais per galvas. Gyvybės naikinimo priemones kuria ne pusgalviai, laikantys rankose automatus, bet visuomenės gerbiami intelektualai: mokslininkai, verslininkai, politikai. Tai akivaizdžiai parodo, kad net atradėjai ir novatoriai, pasiekę aukštumų savo srityse, gali būti visiški moraliniai imbecilai, keičiantys gyvybę į pinigus. Bet kam visa tai įdomu? Einu geriau savo PlayStation konsolėj užkursiu Manhunt.

*** po maždaug šešių valandų: ***

Vėlės gerbiamos labiau už gyvą. Kokia iš jų nauda: nei apvogsi, nei iškeiksi, nei kailį nudirsi. Gali tik paverk ir gražiu žodžiu paminėt: taip sau, o geriau - kitam, Vėlinių proga pagarbą ir užuojautą pavaizduot.

Šiandien Helovinas - žmonės vaiduokliais rengiasi, veidus baisinasi. Klausimas - ar žmogui klaiki kaukė reikalinga? Juk kito tokio išgamos žemėje nėra.

Open Season

Anksti kaip vaikystėje atėjusi žiema primena, kad gyvename šiaurėje. Dauguma čiabuvių taip įnikę į savo kasdienius vargus, kad miršta net nesuvokę, jog didžioji dauguma žmonijos gyvena tropiniame karštyje, ir tik nedidelė dalis žmonijos yra nublokšta į Lietuvą, Latviją, Estiją, Suomiją, Švediją, Norvegiją, Islandiją, Grenlandiją, Aliaską, Rusijos Arktį.

Praeitą naktį persukome laikrodžius, kad budint būtų daugiau šviesos. Tačiau ką bedarytume, žiemą diena truks tik ketvirtį paros, jeigu purviną, bet šviesesnį už dangų sniegą verta vadinti diena. Sustingęs protas bunda taip sunkiai, kaip rytais pridusę automobilių akumuliatoriai,- dauguma vakarais sumigs kaip reikiant neprakutę, užliūliuoti skaitmeninės TV ar greičiausio ES Interneto.

Iškirtome taigą, iššaudėme žvėris, pristatėm fermų-skerdyklų, užpylėm žemę asfaltu, įsikalinom benzininiuose kibiruose ar betoniniuose urvuose ir mėgaujamės šiltoje Kalifornijoje sukurta technologine pažanga.

Panašu, kad vienratastas yra tokia pati civilizacijos nuokruša, kaip bet kuris kitas žmogėnas. Jam reikia sugniaužti kumštyje pautus ir stačiai į spoksoklę paaiškinti, kad sportas yra sveikata, kad judėti būtina, kad žiema yra ne kliūtis, bet šioje platumoje esančių dundukų visas gyvenimas. Jeigu nėra drąsos emigruoti vėlniop iš šito amžinojo įšalo, tėra dvi galimybės:

žiemos miegas
prieš eidamas gulti nepamiršk bent pirštų pakrutinti ir užsiregistruoti
amžinoji gyvastis
atsipeikėk, nusiprausk šaltu vandeniu, išsiražyk-prasimankštink-apšilk, neškis ratą laukan, ir tik nepamiršk, kad tuntas tavo kolegų - apsibezdėjusių slunkių laukia, kol TU paskelbsi meetą arba brūkštelėsi shoutą

The Sixth Sense

Hollywoodás kaip visad nugrybavo filme su Bruce Willisú pokalbius su numirėliais pavadinęs šeštuoju pojūčiu. Iš tiešų, šeštasis yra pusiausvyros jausmas. Tai yra ne mistika, o medicinos faktas! Makaulėje, vidinėje ausyje yra vestibiuliarinis aparatas atsakingas už pusiausvyrą. Jeigu kas dar netiki, gali stovėdamas pasukti galvą ratu į vieną pusę - daugumai nereiks nė penkių minučių prigulti (ir pavemti).

Žiemą kai gatvės nevalytos yra gera proga neduoti įgimtam pusiausvyros jausmui numirti. Pvz., žiūrint TV galima sėdėti ant vienračio, idleínant ar standstillínant. Unikeríai, kaip dauguma civilizuotų mirtingųjų, praleidžia trečdalį gyvenimo prie žydrojo ekrano, todėl jeigu sėdės ne krėsle, o ant balno, su laiku turėtų sugebėti ant vienračio net miegoti.

Trumpiau, siūlau tautai pasitreniruoti per žiemą ir kokią gražią pavasario dieną padarysime meetą su standstill varžybomis. Žemiau vaizdelis iš jutūbės. Keista, bet labiausiai pavargsta rankos. Taisyklės paprastos - ratas neturi suktis, švaistiklis max valandą į vieną ar kitą pusę gali pasvyruoti.

¡No pasarán!

Jau kurį laiką stebime, kad ekonominė krizė konkrečiai įspyrė ir šiknaratininkams į tarpukojį: veiklos jokios, mytai nevyksta, paskutiniai mochikanai (gal) važinėja pavieniui. Žodžiu - ragai!

Unike.org veša ratų pardavimas. Tikriausiai kompai, kibirai jau parduoti, dabar eilė atėjo mylimiausiems - kas vienratį stumia, kas sesę. Visiems - ramiai! Тaip turi būti. Iš klubo pasitrauks vieni, ateis kiti, liks kuriems uni ir širdis surezonavo. Tokių bus nedaug, bet daug ir nereikia. Kai dėl manęs, gali nė vieno daugiau nebūti.

Šiandien jodinėjau dviračiu Neries parke, užklydau į Bražuolės stovyklavietę. Palapinių laukas, vaikų tuntas ir vienas KH29 paremtas į pušį stovi. Maloni staigmena. Klausimas - kieno?

Muni Lapkritys

Žiūriu tauta vasarai pasibaigus ir ekonomikos krizei užėjus vienračius parduoda. Jeigu yra kur pinigus dėti, teisingai, parduokit. Bet žinant, kad centriniai bankai susitarę kaip pamišę leidžia pinigus į apyvartą, geriau daiktus pirkt, negu pardavinėt, nes tuoj infliacija suės visas santaupas ir nebus nei vienračio, nei piningo. Gali būt, kad kitąmet QU-AX Luxus kainuos vieną auksinį pinigą, Pro ar Cross - du, o Kris Holm - tris Wink

Žiema nežiema - gib visada sezonas. Šį savaitgalį bus darbo sode, bus proga ir po parką su KH29 palakstyti, bet kokiu oru. Lapkritį savaitgaliais kviečiu į muni, jeigu kas vietą ar maršrutą pasiūlytų, būtų jėga. Šiais metais tikiuosi dar ir sniego bus, būtų smagu.

Žodžiu, rezervuokit savaitgaliais po pusdienį lapkritį.

Baltijos smėlis

Savaitgalį KH ir gib keliauja į Palangą. Tris dienas po porą valandų bus proga intensyviai pabendrauti. Planuojam sukt km, Nygeris.uni tikimės svetingai pašluos dviračių takus. Iš anksto dėkam Wink

Gauja (Latvija)

Sharchanas ir gib, kartu su dviračių forumo kolegomis pakeliavom po Gaujos nacionalinį parką Latvijoje. Kam įdomu galite pažiūrėti nuotraukų (show arba gallery), kurių manau bus daugiau žygio temoje. Žodžiu, ratas sukosi - visi du!

Druskininkai

Praeitą savaitę buvau Druskininkuose, kelis kartus buvau išlėkęs apžiūrėti apylinkių. Puikūs dviračių takai miškuose, asfaltas kažkiek medžio šaknų išvartytas, bet todėl tik smagiau važiuoti vienračiu, ypač pasnigus Wink Mačiau tris vienratininkus: vieną Akvaparko reklaminiame klipe, kurį rodo foje, o kitus du prie Velnio akmens. Jeigu važiuosit pašildyt kaulų pirtyse, būtinai paimkit vienratį - tikrai verta.

Pučkoriai

Šiandien buvom Pučkoriuose. Iš Katedros a. važiavom pro Sereikiškių parką paupiu į A. Puškino muziejų ir pasėdėję prie tvenkinių pėsčiomis užlipome Juoduoju keliu (nėra kelkraščio ir daug automobilių). Pavilnyje leidomės į Tuputiškes siauru miško taku, ta vieta man labiausiai patiko. Pietavom Pučkoriuose prie dabar tuščio restorano kitapus upės. Po to ratais apvažiavom beveik visus turistams padarytus takus, užlipom į piliakalnį ir nugrybavom link geležinkelio (sorry). Paėjėjom Slant Po to plento kelkraščiu kilom į kalną, kurį buvo kas prakeikė. Atsigavom prie Pučkorių atodangos, nuo kurios šiandien vaizdas buvo mistinis. Galiausiai ilgu dviračių taku leidomės į miesto centrą, pakeliui užsukom pagert į vietinę parduotuvę, kurios tirštoje atmosferoje moteriškės iš butelių maukė alų. Vėl pro Užupį ir Sereikiškes numynėme į Katedros a., prie kurios buvau palikęs automobilį, maloniai patrumpinusį gana ilgą pasivažinėjimą. Manau, po šiandienos dauguma sutiks, kad kitą kartą maršrutus darysime trumpesnius – geriau ilgiau pažaisti ant vieno kalniuko Wink

Dėkui visiems už kompaniją, buvo smagu ir lauksim kito savaitgalio.